tirsdag den 8. marts 2011

Catalonien kalder!

Her er en ny version af "Catalonien her og nu", den rapport jeg talte om i mit sidste indlæg. Den blev skrevet af Vagn Frausing, og den henvender sig til danskerne der gerne vil vide hvad og hvordan er Catalonien. Det betaler sig at læse den, fordi det er en flot sammenfatning om de catalanske kulturelle og identitetstræk. Den nye, reviderede version inkluderer en masser af billeder. Jeg anbefaler især billederne om "castells" (kasteller af levende mennesker, en catalansk tradition :-)

Klik her for at få den:

"Catalonien kalder! En appetitvaekker til catalansk kultur her og nu", af Vagn Frausing (pdf)

Min Phd forhindrer mig desværre at skrive oftere for øjeblikket... Men jeg vil prøve at skrive snart igen og fortale mere om Catalonien, fordi der sker politisk og socialt en masser af spænnende ting nu :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar